lördag, oktober 21, 2006

- men havreflarn, och älska väldigt långsamt uppe på garderoben.

19:39

Jag smet iväg till stan med Julia, reklamerade hennes BH och sen följde hon mig till Önneredshallen, där vi sa hejdå och kramades och jag gick in och kollade när Elin spelade. Det gick inget vidare, tråkigt nog. Men jag träffade Lina, så det var trevligt ändå. :)

Jag har funderat och grubblat en massa idag, helt i onödan dessutom, för jag har inte kommit fram till något som jag inte redan visste. Jag måste fråga en massa saker.
Tanken för dagen: Det är en av de sakerna man har vänner till, de tror på en när man inte orkar göra det själv.

När jag stod och väntade på 11:an när jag skulle åka hem började det regna så smått och jag vände upp ansiktet mot himmelen och tänkte: "Hur länge sen var det du gjort något för din egen skull?" Ja. Jag läste Bob Hansson på tåget hem, och det var bra. Väl hemma fick jag kyckling och currysås och ris och nu är jag mätt. Ikväll visste jag vad som skulle hända, trodde jag, emn nu har jag noll koll igen. :)

Inga kommentarer: