lördag, oktober 07, 2006

It's real easy, just follow the beat.

12:06

Om inte annat är det väldigt roande att läsa vad jag får för mig att skriva klockan fyra på morgonen. Haha.^^

Hur som helst. Igår var väldigt trevligt. :) Min bror dansade - han kommer förmodligen inte att erkänna det om någon frågar, så jag erkänner det för honom istället. Jag var helt säker på att min bror skulle få fnatt på mig och Julia när vi satt på tåget från Kungsbacka in mot stan och upprepande gånger sa "Hajå? Hajåå?" med bebisröster och skrattade jättemycket. Jag dumpade mina stövlar hemma i sista sekunden innan vi skulle gå, och det var nog tur det, för jag hade helvetiskt ont i fötterna bara av de andra högklackade jag hade på mig - och de är ingångna. Jag var tjusig i alla fall. :)

Jag fick en väldigt smickrande komplimang igår som jag fortfarande är glad över. :) Idag tänker jag åka till Frölunda och försöka hitta till Kulturhuset där, för där spelar damerna. Stor bror sover fortfarande, lillebror är på träning och mor&far jobbar. Alooone uppe. Ska duscha snart, allt mitt hår står rätt upp. :P

Inga kommentarer: