söndag, oktober 15, 2006

I tell you why.

12:10

Jag är helt chockad. Jag sitter vid min egen dator och tycks ändå få besöka vilken sida jag vill. Mystiskt, min dator motarbetar mig alltid i vanliga fall. Jag har sockerbaksmälla efter igår och därmed huvudvärk idag. Det går nog över snart. Jag ska skala potatis till 8 personer snart, sen koka, sen göra mos. Lillebror ska spela match idag, fick jag reda på vid frukost, så jag ska med och titta och skrika lite i vanlig ordning. Sen till studiekväll hos Mike. Mer har jag inte planerat.

Jag hade en väldigt otrevligt levande dröm inatt. Jag hade åkt hem till Oskar för att hämta grejer jag hade glömt, och först var det bara hans mamma hemma. Det var verkligen otroligt mycket grejer jag hade glömt, så jag plockade på, men hann inte med allting innan han kom hem. Och han blev jättearg och jag var helt säker på att han skulle slå mig på riktigt. Usch, obehagligt. Skönt att det bara var en dröm.

Nu ska jag borsta tänderna och sen skala potatis.

Inga kommentarer: