söndag, oktober 22, 2006

I got to know, know, know you.

18:26

Jag sms:ade min enda sanna kärlek i livet, och lyckades tydligen med timingen for once för hon slutade precis jobbet. Så istället för att ta en lång härlig dusch som jag tänkt först så duschade jag en snabbis och slängde på mig lite kläder för att sedan smita iväg till tåget och sammanstråla med henne i stan. Vi tog oss iväg till Villerkulla, stjälpte i oss två koppar thé var och jag fick prata av mig, om det mesta och oviktigt och viktigt på riktigt och viktigt för mig. Skönt.

På tåget hem satt vi och skrattade högt och ljudligt åt det mesta och börjar vi vara elaka så blir vi bara värre, men oj, så kul vi har. :) Och vi återupplivande en myt som blivit ganska så dödad den senaste tiden. Hehe. ^^

Jag vet inte riktigt. Inte så sammanhängande nu. Jag är lite upp och ner och trassel just nu.

Inga kommentarer: