tisdag, oktober 31, 2006

från tomrummet där dagen bara går.

12:32

Jag satte mig här och hade något att skriva, men det försvann på något sätt. På något sätt lyckas jag att den här morgonen känna mig vacker i pappas Sävehoftröja (efter viss nyfikenhet vred jag nästan nacken av mig och fick syn på att den är storlek XL. Den ser ut som ett tält på mig. :P) och mjukisbyxor. Det äro en bedrift.

Jag har ingen skola idag. Det känns underligt. Jag har träning ikväll och ett stoort hål med tid innan dess som jag inte riktigt vet vad jag ska fylla med förutom att dricka thé och läsa i mina fysiologi/kemi-kompendier som jag fick igår. Jag längtar efter sällskap, men inte vilket som helst utan jag känner mig väldigt selektivt i det valet.

Äh, det känns ju dumt att längta efter sällskap och inget göra åt det.

Inga kommentarer: