onsdag, oktober 11, 2006

Don't wanna die before I'm done.

09:00

Lyx - morgonpromenad runt Isaks mosse och det luktade sådär fuktig av skog och höst och luften var tung av dofter och jag gick omkring, halvvaken och med träningsvärk i precis allting under midjan och det var härligt. Lyx nu på morgonen var också att alla har gått hemifrån nu, och jag snodde mammas bodybutter som luktar oliv och smode in benen och nu är de mjuka och fina.

Nu ska jag strax åka iväg för att gå på föreläsning - jag ska inhandla en kopp kaffe innan dess och luch har jag ingen, men däremot en mycket lång lunchrast, så jag ska åka hem till farmor. <3 Nu ska jag göra lite mellanmål åt mig, packa träningskläder samt grunna på om jag hinner med att träna idag eller om jag bara kommer stressa ihjäl mig imorgon då.

Jag är fin idag. Jag känner mig fin idag.
Jag tycker om det. :)

Inga kommentarer: