söndag, september 10, 2006

Out of every sorrow, another day will dawn.

10:56

Jag försökte få reda på hur jag ska få tag på herr Tengberg förut (han heter alltså Tengberg och inte Tingberg. tack. :)) och tittade Aranäs hemsida och fick syn på att damerna spelar träningsmatcher idag. Nemen, så trevligt, då har jag något att göra en stund idag med. :) Åh, apropå Kungsbacka och handboll ska jag förhoppningsvis få tag på mina linser nu på torsdag och det ska bli så skönt att slippa kisa träningarna igenom för att jag inte riktigt ser. 'Om'. Det är fortfarande 'om'. De kanske måste betsälla nya linser och så. Jag har försök skaffa linser i över ett år nu. Få se om det lyckas den här gången. Det värsta är att de i så fall kommer äta upp halva mitt studiebidrag. Hum, kanske kan få föräldrar att sponsra lite? Hoppas hoppas.

Kan man ha morötter i typ.. biffar? Det kan man nog. Det visar sig. :) Jag har läst "Halleluja liksom" så många gånger nu att jag bara kan slå upp en sida på måfå och börja mitt i en dikt utan större problem. Min dikt som jag skrev mitt i natten häromnatten har fastnat. Den behöver lite redigering men jag vet inte riktigt vad. Det läskiga är att den blev elak. Inte så mycket, bara lite pikande elak. Det var inte meningen från början, det bara blev så. Inget rationellt eller logiskt tänkande där inte. :P (Ehum. Det känns som jag ursäktar mig. Det är konstigt. Mina tankar, mina känslor. Varför skulle jag be om ursäkt för dem? Weird. )

Inga kommentarer: