lördag, september 23, 2006

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

01:29

Hellström var faktiskt riktigt bra , även om jag fick agera staket åt Hjalmar, Elin och Linda och blev mordisk på det halvpackade folket som envisades med att hoppa in i ryggen på mig. Jag har numera en massa inspelningar på min telefon med mindre bra ljud-och-bildkvalité som jag kommer lyssna igenom och nostalgiskt le åt vid väl valda tillfällen. :)

Nu är jag hos Jonas, jag vet inte riktigt varför, men det blev trevligt. :) Gås sitter och tycker jag är tråkig, och han är min skjuts, så jag antar att jag bör avsluta mig och vara social. Eh, ja. Julia ska till Småland och jag vill ut imorgon (oh well, idag då.) så jag vet inte hur jag ska göra länge. Det funkar liksom inte lika bra utan Julia.

<3

Inga kommentarer: