tisdag, september 12, 2006

Ofrivillig paus.

19:10

Streeessad. Jobbat, hem, missat tåg med fem minuter, skräp, nu blir jag sen till träningen också. Leta träningskläder. Leta strumpor. Hittar i strumplådan. Check. Leta t-shirt 1&2, hittar i garderoben. Check. Leta sportBH, hittar sportBH i en hög på golvet. Hittar även långärmad tröja på golvet. Dubbelcheck. Letar kortbyxor. Hittar inte kortbyxor. Letar i garderoben, rena tvätten, smutstvätten och i träningsväskan, men icke. Ger upp och lånar min lillebrors kortbyxor. Slimmat, yes. Han kommer slå mig, yes. Föredrar jag det framför att träna utan kortbyxor? Yes. Långbyxorna låg nere i träningsväskan, samt skor och skydd är nerpackat och vattenflaska, banan, plånbok plus mp3 står/ligger bredvid mig - inte ens jag kan glömma det nu. En himla massa check.

Hoppas jag inte glömt nåt.

Jag har kommit på vad jag ska ge till Carin nu när hon fyllt år. Wehu. :)

Min föreläsning på 4 timmar gick på ett kick och det finns cappucino att köpa i vårat café i nybygget. Tjoho. :)

Inga kommentarer: