torsdag, september 28, 2006

Nattbabbel.

22:39

Och dansa funk och yeah! och steg-steg-steg och "shake that ass for me, shake that ass for me" och skratta och titta mer och mer i spegeln och tycka om det jag ser och smita iväg lite tidigare och äta ägg och banan i hissen ner och springa till stationen och stretcha på tåget och få sneda blickar från folk och sitta i en hög på golvet och nynna och svettas och hem och äta och iväg till jobbet och hem och iväg till träning och hem och äta igen. Hå hå ja ja. Torsdagar går i ett.

Jag har inga problem med att springa genom stan genomsvettig och med en stor blöt fläck på byxorna, men idag hade jag grå mysbyxor och grå långtröja och såg ut som jag sprang omkring i pjyamas. Det kändes lite pinsamt.

Det var något viktigt jag skulle skriva, men jag kommer inte riktigt på vad det är. För att nämna en oviktig sak för alla andra, men viktig för mig, så har jag skaffat träningskort på Fysiken. Wehu. :)

Inga kommentarer: