måndag, september 11, 2006

Jag säger ju att teknik inte gillar mig.

21:01

Nu har jag ägnat nästan 45 minuter till att dels ladda hem och dels försöka skriva ut ett väl valt antal papper från en föreläsning jag hade förra veckan. När jag väl hade fått hem eländet, efter att ha fått starta om nedladdningen tre gånger och sedan råkat klicka bort det nedladdade dokumentet en gång så gick jag igenom sidorna i PowerPoint för att se vilka sidor jag ville ha. Noterade, och sa åt skrivaren att skriva ut bara de sidorna och inga andra. Sen får skrivaren för sig att skriva ut hela dokumentet från sidan 4 (29 sidor totalt) och jag inser att jag glömt en 2:a, så jag har bett skrivaren skriva ut sidorna 22-4. Blääh. Jag säger ju att teknik inte gillar mig. Inte idag, inte igår, inte alls.

Men nu, banne mig. Nu har jag mina sidor utskrivna och ska ner och få hjälp av mamma. Basta.

Inga kommentarer: