måndag, september 11, 2006

I need you baby to warm the lonley night.

22:42

Nu har jag fått rätsida på saker och ting och har koll på kognitivt, inlärningsteoretiskt och en massa andra perspektiv. Jag ska dock redogöra kort för det och så vidare, men det väntar jag med till imorgon, det känns inte som jag kommer göra något bra arbete klockan kvart i elva en måndagskväll.

Emellan förklaringarna på kollade mamma (vad glad jag är att ha en förälder som nyligen pluggat på högskolan) och jag på "Kristallen" på TV, någon TV-gala och jag höll på att skratta ihjäl mig när det var ett klipp på en tjej på typ 12 år som intervjuade Victoria Silverstedt och ställde frågan "Tycker du att du får använda hela din hjärnkapacitet i ditt jobb?"
Jag finner inte ord. Vansinnigt roande, minst sagt. :D

Nu blir det sänggång och läsa saker till föreläsning imorgon.
Natti.

Inga kommentarer: