tisdag, september 05, 2006

It should be easy, well, it never is with you - baby.

22:34

Träningen ikväll ganska seg. Mycket folk som är lite krassliga och halvskadade och inte kommer därför, så vi var ganska få. Mycket löpning och med min nuvarande kondition så är det inte det roligaste, although I need it. Jag börjar bli mer och mer säker på att det är mina inneskor som är boven i mitt fotdrama, för de är så förbannat hårda. Jag ska skaffa ett par nya skor när mitt studiebidrag kommer och sen får vi se vad som händer. Skulle vara skönt att träna för fullt utan att oroa sig. Imorgon ska jag utnyttja lite rabatt och träna gratis på Fysiken. Nytt gym, läskigt. Jag ska skaffa gymkort, också det när studiebidraget kommer. Jag behöver peengar.

Och jag kom på det där med studieförsäkran, nu har jag skickat in den till CSN och jag kommer få pengar. Wehuj. :)

Vi spelade dopphandboll som uppvärmning idag och jag slängde mig och Louises knä var i vägen, så nu har jag en smärtsamt dunkade bula ovanför ena ögonbrynet, men det blev mål i alla fall. :) Mamma och pappa har blåst och pussat försiktigt på bulan och min barnmetalitet säger mig att det är bra nu. Dessvärre säger mig min mer realistiska sida att bulan förmodligen är blå imorgon. Och ska jag vara positiv så har jag lugg som jag kan hänga för ansiktet. Ha. :)

Nu är det två minuter kvar tills klockan är elva och jag ska sova mig. Jag tror inte jag har så mycket mer att säga nu ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hörru, min brorsa tränar ju där på fysiken :P vinka om du ser honom, skriv på msn sen :b