fredag, september 01, 2006

I won't say anything at all.

21:00

Jag ska sova snart, jag ska upp tidigt imorgon och har varit förutseende nog att gå in till en av våra grannar och koka pasta för att kunna göra pastasallad till imorgon.

Det var rena krigszonen hemma. Mamma och jag kom hem ungefär samtidigt, och köket var ju inte rätt och mamma blev jättearg och tog ut det på pappa, som blev arg för att hon tog ut det på honom och sen var de arga på varandra och atmosfärer var så frostig hemma att man kunde höra isbitarna klinga omkring och uppe på mitt rum satt jag mer eller mindre inlåst och lyssnade på musik eftersom jag inte hade det minsta lust att gå ut när de betedde sig så. Sen gick jag som sagt över till grannen och kokade pasta. Och nu tycks allt barabra igen. Utom köket då, det är fortfarande fel. Jävla kök. Snart börjar jag laga mat över spritkök.

Jag är trött och ska gå och lägga mig för jag har samling kvart över sju imorgon. Kvart över sju på en lördag? De är galna. Jag har packat. Låt se, checklista - skor, skydd, vattenflaskan packar jag imorgon, t-shirt, svettlinne, handduk, shampoo och grejer, rena kläder till efteråt.. ja, det duger. Kom ihåg - inte glömma plånbok eller glasögon imorgon.

Borsta tänder - bums i säng. Natti.

Inga kommentarer: