tisdag, september 19, 2006

Det var länge sen du orkade känna en känsla ens halvvägs till magen.

10:32

Jag känner mig som en främling i mitt eget hem, det springer omkring två snickare och sätter upp vårat kök och jag ska snart hem till farmor och få lunch för jag har inte en aning om vad jag ska hittat på hemma, jag är ivägen överallt och kök, KÖK, snart har vi ett kök igen och jag är så glad. :)

Pappa väckte mig imorse och sa "oscar och jag åker nu, men snickarna är här och sätter upp köket, så duvetdet." och jag mumlade ett sömnigt och yrvaket "Mmm..." och pappa undrade "Sover du fortfarade eller hör du vad jag säger?" och jag ryckte upp mig tillräckligt för att mumla "Du och Oscar åker nu och snickarna är i köket." och sen kurade jag ihop mig runt kudden och somnade om. Åh, det är så skönt att somna om när man vet att man får och ingenting kommer bli argt om man sover lite mer.

Nu ska jag klä på mig och åka iväg.
Fridens.

Inga kommentarer: