onsdag, augusti 23, 2006

We were born with our eyes wide open.

11:45

Jag har fått tillbaka de lustiga små röda prickarna på mina fingrar som jag inte vet vart de kommer ifrån, så jag har fått börja smörja händerna med Elocon igen. Det är en utmaning att försöka använda musen och tangentbordet när fingrarna bara halkar av hela tiden. Jag ska följa med mamma och handla snart, och sen ska jag äta lunch när vi kommer hem, och sen cykla till Möndal. Jag har en svidande träningsvärk i mina ben, det är så skönt att ha träningsvärk igen. Mamma tittade på mig som om jag var galen när jag sa det och utbrast: "Du är ju sjuk!" Äsch. :P
Fundersamt idag. Jag mötte min kära farbror precis när jag skulle ut och cykla imorse. Tala om sammanträffande, för han hade cyklat hit från typ.. Snipen, och jag skulle precis åka. Skoj. :)



"Kom håll min hand
Vi är sådana som vinner
ibland."

Inga kommentarer: