onsdag, augusti 23, 2006

Spoon me up.

22:55

Jag, Julia, Hanna och Carin. En mycket ond blandning flickor. Men sjuukt rolig. Jag och Julia skrattade hela vägen när vi gått av tåget och hem och min mage krampade av allt skratt och jösses. Det är ganska meningslöstatt skriva exakt vad vi skrattade åt, eftersom det hela är extremt internt. Men skoj. :)

Jag sover bättre, jag mår bättre. Träning, halleluja. Mina ben gör ont och svider (speciellt när jag går i trappor), men det är en ljuv smärta. :)

Mitt huvud är alldeles för kaosartat för att jag ska få ut något väsentligt ur det ikväll känner jag. Hmm, ja. Det snurrar och massa frågor fortfarande och jag är helt slut nu och ska sova, med kuddar som sällskap. Substitut. Jag måste ringa Linda snart igen. Spoon me up. Hå hå ja ja.
Natti natt.

Inga kommentarer: