söndag, augusti 20, 2006

Endorfinkick.

21:26

Så mycket bättre jag mår nu. Kära nån. Jag var vid bron efter Jetmacken vid Kållered innan jag bestämde mig för att cykla hem igen. Jag tror jag ska cykla till Kungsbacka imorgon - omväxling förnöjer heter det ju. Nu har jag massa att göra på dagarna igen. Imorgon ska jag dessutom leda ett yogapass på gymmet, jag undrar hur det ska gå med foten. Den får offra sig, simply. Det lite lustiga är att yoga handlar mycket om lugn och kontroll och såvidare, och jag får hjärtklappning när jag ska vara ledare och berätta hur folk ska göra. Eller jag fick det förra gången i alla fall. Det kanske går bättre den här gången då? Förra gången uppmanade jag i min förvirring att "Sätt höger häl mot höger vrist." :P

Phew. Massa endorfiner omkringrusande i kroppen. Been too long since the last time. Jag ska snart gå och lägga mig och läsa lite innan sömnen behagar infinna sig. Imorgon ska jag till Linda och hennes bror ska titta på min fot och förhoppningsvis skriva ut något antiinflammationsmedicin till mig.
Natti natt. :)

Inga kommentarer: