söndag, juli 30, 2006

Better be someone special.

15:35

Om tio minuter ska jag med Julia in till stan och se på Johnny Depp, slappna av i biomörker och sluta tänka ett tag. Sen ska vi hem, eventuellt hyra "V for Vendetta" (om vi hittar den) laga pannkakor och hon tar hand om mig, jag behöver henne nu, och hon finns där för mig. Jag älskar henne så mycket. (Som jag ropade till mamma och pappa innan jag gick till henne förut: "Jag går till min enda sanna kärlek här i livet!") Det är aldrig krångel, det är alltid självklart. Jag kan upprepa samma sak hundraarton gånger och hon fortsätter lyssna ändå. Alltid varma kramar, uppmuntrande ord och en trygghet värd långt mer än sin vikt i guld. Ord räcker inte till nu, det här värnar jag om med livet som insats.

Mitt rum ser ut som ett slagfält, trots lite halvtaskiga städförsök.
Speciellt skrivbordet. Screw that, nu ska jag gå.

Inga kommentarer: