fredag, juli 28, 2006

16:54

Jag kan inte påstå att jag har varit produktiv idag, för det vore att ljuga en hel del. De närmsta tjugo minuterna har till exempel spenderats på min säng, i fosterställning, tyst svärande över min mage och hur ont det egentligen kan göra? Jag förstår inte riktigt varför min mage bråkar med mig, för jag har inte mens, har inte haft det nyligen och ska inte ha det på ett tag heller. Så vad är det frågan om?

Vädret är hemskt. Det är kvavt, det är varmt, jag behöver inte mer än tänka på att röra mig så svettas jag. Jag längtar efter lite svalka, och just nu längtar jag enormt efter Carin och ikväll och att göra sig fin. Det som jag måste komma ihåg är att jag ska inte gnugga mig i ögonen, för det gör jag alltid annars, men det är ingen bra idé om jag har sminkat mig, det blir liksom motsatt effekt då.

Äsch, det kommer ingenting nu. Jag är på tok för slut i huvudet och orden flyter inte riktigt.

Inga kommentarer: