lördag, november 27, 2010

En speciell lördag.

11:04

Sådär, nu har jag snytit mig så många gånger att jag har fått sår under näsan. Som positiv kontring börjar färgen på snoret sakta bli lite blekare och inte illande gult och grönt. Take the good with the bad.

Mamma och pappa har 50årsPARTY! ikväll och det kommer vara massa folk och massa mat och massa roligt. Jag är så himla pepp så jag nästan studsar upp och ner! Massa folk innebär också att vi är överhopade med massa Gnällbältesinvånare - mormor, morfar, kusin, morbror, moster och plastmorbror. Dessutom är Stor Bror hemma från Skövde och Guldlock är här också. Familjen gick från 4 personer till 12 på en kväll. Det är sängar och madrasser överallt. :)

Jag hade massa att skriva när jag satte mig ner, men nu har det liksom försvunnit. Jag tycker om att ha alla samlade på en plats - folk att tycka om till höger och vänster. Jag är nervös ikväll och det killar i magen. Jag vill dansa! Jag ska till Varberg på film imorgon igen och ser fram emot det. "Akta!" med Shazaam och Fröken går fortfarande på repeat i mitt huvud. Jag vill ha både hans och Silversystrars album, helst nu på momangen. Imorgon fyller älskade Gabs år och hon kommer flippa över över sina presenter. Åh, jag längtar efter att få se hennes ansiktsuttryck! =D

Inga kommentarer: