torsdag, augusti 12, 2010

Stjärnögd.

12:41

Igår var mardrömsdag på jobbet - efter att mina instruktionsfilmer hade lyssnats igenom konstaterades det att av okänd anledning var mycket lägre ljud på 7 avsnitt och att det inte skulle funka att ha det så. Alltså; gör om, gör rätt. Det gjorde mig lätt självmordsbenägen. Ni vet, när man sitter med något verkligen JÄTTElänge och sen äntligen blir klar och är så trött på det man gjort att man helst av allt vill bränna upp det på ett bål en mörk natt och dansa obscena danser i ett lakan i månljusets sken? Så kändes det.

NU är de i alla fall fixade, med sprillans nytt ljud och jag kommer förhoppningsvis slippa peta på dem alltför mycket i framtiden. Plus att det är sista veckan jobb och nästa måndag inställer jag mig i skolan för att dra igång min hiphopkurs (dansar lyckodans)!

Igår var jag, Bus, Gabs och Bumby på italiensk restaurang och åt fyrarättes italiensk middag som jag velat göra sen vi kom hem från tågluffen. Jättegod mat i underbart sällskap och när jag cyklade hem, nynnades på vad som spelades i iPoden, så kände jag mig sådär lycklig så att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Jag sparar den känslan till en dålig regnig dag. :)

Inga kommentarer: