lördag, maj 29, 2010

JAG KOM IN! =D

Pappret på bilden gjorde hela min vecka helt fantastisk - kommer ni ihåg att jag var på audition för en danskurs i hiphop till våren för typ en vecka sen? Nå, när jag var i min lägenhet och hämtade upp min post i fredags hade svaret kommit - JAG KOM IN! =D
Jag kom in! Jag är så himla glad att jag inte riktigt vet hur jag ska uttrycka mig! Dans! På skoltid! I ett år! Hur awesome är inte det?! =D


Helgen skulle egentligen inneburit Stockholmsbesök för att fira födelsedagsbarnet Bästa Ragget, men ekonomin strulade till det hela och jag är därmed kvar Göteborg. Jäkla skit faktiskt, jag längtar efter henne och hade sett fram emot det jättemycket. :( Annars har det varit ett par dagar med riktig dålig sömn och en del mat jag undvikit ett bra tag. Jag åt sushi i fredags och vitt ris är ingen rolig historia för min mage alls. På sätt och vis känns det ändå bra att ha gjort, för att liksom fastslå fakta - vissa saker är inte värda att äta, faktiskt. Vad som däremot är en väldigt rolig historia är att jag och Lady Hickups slog våra kloka huvuden ihop och slängde iväg en sambeställning till Råvarubutiken som kom i fredags - massa underbara varor som det kommer bli vrålkul att leka i köket med! :)

1 kommentar:

jessica sa...

O miljoner GRATTIS!