söndag, oktober 18, 2009

tänk alla famnar jag lämnat av längtan til dig.

22:15

den här helgen har varit precis det lufthålet jag behövde efter tre späckade veckor med plugg och kalasande på helgerna. oh nej, jag hade verkligen inte velat vara utan dem, men det är skönt att bara kunna slappna av och ladda batterierna emellanåt. :) sovmorgon, härliga promenader i höstsol i skog och så lite matlagning på det - jag är redo för en ny vecka, bring it on. :)

dansen går lite småtrögt nu, huvudet fattar, men kroppen vill inte riktigt hänga med. trots det är hiphopen på söndagar ändå en av de absoluta höjdpunkterna på veckan. Joje är så... Joje. helt flippad och peppande och alldeles alldeles underbar. :P skämt åsido - hiphop är den dansen där jag kan strunta i allt och bara ösa på och Joje uppmuntrar "allt", bara man ger järnet (sen är det en hel del tekniktragglande också - han är otrolig på att gå på beat. otrolig, I tell you.). han är verkligen en av mina förebilder big time.

nu har jag kommit hem, duschat, lagat mat och varvat ner. adrenalinet har lagt sig och jag ska bara ta en date med tandborsten innan jag bäddar ner mig för ikväll. godnatt. :)

1 kommentar:

Louice sa...

Hej söt!
Jag saknar att springa med dig, men jag tänker ta tag i det själv snart. Jag ska lokalisera ett bra springställe först och sen så. Stockholm är fint och det har redan hunnit SNÖA på mig! Jag hoppas på att kunna komma till Göteborg snart. kanske i slutet av november när Gabby fyller år. Håll tummarna för att jag får mycket jobb, så ser jag till att det blir av.
Loads of love <3