tisdag, september 15, 2009

första förkylningsdagen har nått sitt slut.

20:59

slutgiltig update: mest trött, med en anings dragning åt miserabel.
jag var hemma i Föräldrarhemmet en sväng för att hämta en bok jag glömt (naturligtvis en mycket tjock, stor och optymplig bok - varför kan inte de böckerna jag måste läsa vara små i pocketversion?!) och dricka en kopp te innan jag stack iväg till TFDA för att spendera två timmar sittandes på ett golv, tittandes när andra fick dansa. ändock rätt trevligt, men på slutet kände jag att mitt beslut att inte träna idag var bra, för oj, vad trött jag var både i kropp och knopp. hasade mig ut till spårvagnen och till lägenheten. det blev favorit i repris med kikärtsgryta ikväll också, med tillägg av en liten macka med ungsbakad brie - är jag sjukling ska det finns någon guldkant på dagen i allafall! :)

imorgon är det (helt rätt!) plugg för hela slanten med Mikkis som kommer hit och så ska jag leka lite med Louice på kvällen. kanske se en film? men nu blir det tidig sänggång för mig och min förkylning. gäsp och pust.

Inga kommentarer: