onsdag, juli 22, 2009

Superwomen.

10:09

jag känner mig som superwomen nr. 1 och otroligt kompetent när jag sitter och ringer runt till mäklare och bokar in visningstider i min kalender. har just fått dagens första skratt när jag skulle boka in en nästa tisdag och mäklaren tittade på fel lägenhet och sa "Ja, då ses vi den 4 augusti 18.00." och jag lite tvekande påpekade "Men det står ju 28 juli på hemsidan..?" och han var tyst i några sekunder och sen sa "Ja... ja herregud, det gör det ju, det stämmer. Jag ber om ursäkt, jag håller på och bläddrar mellan två olika lägenheter här, så det blev lite snurrigt... Oj, vad mycket skäll jag kunde ha fått där!"
^^

nu känner jag mig på G att börja jobba.
ska se hur mycket hjärnblödning jag får av datorn idag. :P

1 kommentar:

ann|kan sa...

Johanna.. vi anar vissa schizofrena tendenser.. *språkpolisen* Mohaha. Hoppas du har det bra gumman, det har jag :) Saknar Göteborg inte alls och trivs kanon med jobb och lägenhet.. Håller tummarna för att du ska hitta en nice lgh med, så du får bli stora flickan igen! Kram //Annika