onsdag, maj 27, 2009

åter i gamla gängor.

22:44

oh ja, jag är hemma igen, jag har bara inte haft någon skrivmöjlig tid.
rajrajveckan innehöll massa sol, bad, sömn och sjukt mycket frukt. jordgubbar. bigarrårer. apelsiner. mmmm. :) och jag hade varma händer hela veckan. mycket underskattad känsla. :) jag är massa solbränd (kanske inte mest, men mycket för att vara mig. :)) och höften blir så sakteligen bättre. :)

idag har ägnats åt exmanesarbetepetande, träning och åka tåg-buss i hundra år ungefär för att komma till Onsala och Louice som fyllde år. trevlig kväll med henne, Gabs och lite släkt och familj. fick skjuts hem också, hur suveränt är inte det? :D

nu håller jag på och skriver ut opponentuppsatsen, 56 ljuva sidor, som ska läsas och analyseras noggrant imorgon. tjoho. ska sitta i sällskap med mina flickor och läsa - tur det, annars hade jag väl fått abstinensbesvär av bara farten när jag är van att hänga med dem 24-7. ;)

men NU ska jag sova. :)

Inga kommentarer: