tisdag, april 21, 2009

up to date.

15:14

mycket nöjd med pluggdagen.
när jag väl hade gjort allt som jag "bara skulle göra innan jag ska börja" så kom jag igång riktigt bra och har skrivit i alla fall ett par sidor och elitidrottare och deras näringsbehov (och dessutom lagt in ord som "kolhydratdepåer" och "intramuskulärt fett" i min dators ordlista. jojo. :P). skönt att vara hemma, skönt att kunna sprida ut böckerna över hela bordet och inte behöva bära dem någonstans. skönt att kunna äta lunch i lung och ro och sen dessutom göra kaffe efter maten. :)

slutprov på styrkeutbildningen imorgon, jag har dragit ut på det alldeles för länge känner jag. lite stress- och nervöskänslor i magen, men det är bara rampfeber hoppas jag. innerligen. ska se över "klientschemat" jag ska skriva en gång till och läsa igenom allt innan jag spänner på mig inlinesen och drar till dansen. :)

Inga kommentarer: