onsdag, april 22, 2009

okynnesblogging.

12:35

energinivån återställd. vegopytt, rödbetor, vanligt sallad (vatten-och-mineraler), knäckemacka, apelsin och kaffekaffekaffe. mums. :)

jag har verkligen blivit bortskämd med mina gå-upp-klockan-åtta-mornar. måttligt segt att masa mig upp och iväg till styrkeprovet vid åtta, men det gick och jag kom i tid. min klient hade redan anlänt och PT:n var där, så vi satte igång. för att göra en timmes prov kort - det gick bra, jag är godkänd och äntligen klar och färdigliscenserad på alla sätt och vis. :) eloge till Mikkis som ställde upp på att vara klient klockan åtta på morgonen. tack gumman! :)

det går inte riktigt lika fort och effektivt fram som igår, men stadigt framåt. ikväll ska är det intervallpass på x-trainern som hägrar och sen ett pass med funk. ojoj, så länge sen det var sist. :)

Inga kommentarer: