fredag, april 03, 2009

fredag, meow!

11:30

körde mitt inplaerade gympass innan skolan idag - lika bra att få det gjort och inte behöva tänka på att planera in träningen under dagen. jag gillar att träna på morgonen, det är en bra start och så har jag redan vart duktig och kan ägna resten av dagen åt att förhoppningsvis göra andra roliga grejer. :) dock riktigt tung i slutet av passet (att iPoden la av gjorde inte saken bättre), benen sved och magövningarna var ovanligt tunga, men så har det varit full rulle hela veckan också. vilodag imorgon, ska bli skönt. :)

GusMemma och jag är redan klara med vårt exarbetesjobb idag och vad betyder det?
SEMESTER!
riktig, riktig semester där jag inte behöver tänka på skolan en minut den kommande veckan! gud, jag får endorfikick och oxcytocinkick och allt möjligt och blir lycklig i hela kroppen bara jag tänker på det. ska luncha med Banana och Mikkis strax, sen ska jag köpa en bok, åka hem, packa upp, packa om och hitta något trevligt sätt att spendera kvällen på, för imorgon bitti bär det av till Spanien. <3

Inga kommentarer: