måndag, april 20, 2009

always look on the bright side of life.

08:51

jag överfölls plötsligt av en vansinnig lust att skolka.
eller, inte så mycket skolka som att slippa åka in till Göteborg med en alldeles för tung axelremsväska fullproppad med träningskläder, skolböcker och matlådor. plugga gör jag gladeligen, men jag kan väl få hålla mig hemma? jag lovar att läsa och skriva och vara OTROLIGT flitig, bara jag inte behöver åka in till skolan.

...
nej just det ja.
analysera frekvenstabeller.

nej, jag skriver om något kul istället (efter lite inspiration)
Träningsvecka
mån - gym, pass 1 (sällskap med Bustrollet)
tis - inlines + dans (NYC)
ons - kondition intervaller (X-trainer?)
tors - gym, pass 2 (+förhoppningsvis spinning)
fre - löpning (nice and easy)
lör - VILA!
sön - dans (hiphop newstyle)

under gympassen (brand new and fresh ones!) kommer jag så försiktigt jag kan börja springa lite igen. 5 minuter här och var på något löpband. sen ska jag öva danserna inför showcaset också, vet inte riiktigt när jag ska passa in det bara. :P fre-sön kommer spenderas i Gnällbältet.

sådär. genast lite roligare. :)

1 kommentar:

Julia sa...

johanna, kan du hjälpa mig.jag har på nåt konstigt sätt lyckats få annat typsnitt på olika ställen i bloggen, som jag inte vet hur jag gjort. blä..