torsdag, mars 12, 2009

men JÄVLA snö!

16:02

jag är sur, trött och grinig.
höften slutar inte krångla, så jag får vackert sitta still för att går jag gör det ont. jag kan inte ens gå till gymmet och cykla eller nåt sånt för att jag har inget gymkort och det jag ska ta över efter Banana måste hon vara med fysiskt och legitimera sig vid överlämningen och ja, det går ju himla bra eftersom hon har praktik i Stockholm. jag får krupp av att inte röra på mig. har inte tränat på 3 dagar. yes, jag vet att det inte låter underligt alls, men jag är van att träna typ varje dag och jag TRIVS med att göra det. ghhhh.

dessutom snöar det som fan och eftersom jag inte tränar försvinner min matlust och jag blir trött. härligt. jävlar vad roligt.

igår konstaterade jag att pojkar som lukta vanilj är turnoff för mig. sen började jag längta efter WW. nu jag vill bara skriva massa fula ord för att beskriva hur trött, frustrerad, förbannad och lite smått ledsen jag känner mig.

jag hoppas det går över snart och längtar till lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

*kramar om* på lördag glömmer vi alla våra bekymmer och dränker dem (ev. bjuds det på kaffe från landet med de gröna kullarna ;) )