måndag, oktober 13, 2008

oh happy days.

22:00

och precis som jag trodde blev det bättre efter handbollen. när jag blev hemskjutsad (avd. LYXLYXLYX!) kände jag efter och den där sjukt jobbiga sega tröttheten man får efter att sitta framför en dator i 9 timmar var borta och ersatt med den bra mycket trevligare jag-är-trött-för-jag-har-sprungit-i-1,5-timme-känslan. me like.

måndagar är bra - så skönt att komma hem vid hyfsad tid på kvällen och kunna ta det lugnt, inte behlva göra en massa och bara pyssla lite. jag har kollat igenom min reklam, diskat (oh yes, jag är fortfarande en disk-Hitler.) duschat, ätit mat och till och med hunnit göra lunch till imorgon, göra ny müsli och titta på ett avsnitt av Toppform. jag känner mig lugn och glad och ska lägga mig i sängen och läsa en stund innan sovdags.

Inga kommentarer: