fredag, oktober 24, 2008

gråmulet, höstruskigt.

12:40

seminariet igår gick som det brukar gå på våra seminarier - lite seriös redovisning av det vi läst, lite diskussion och lite fnittrande och flummande. rätt angenämnt måste jag säga, tiden gick fort. :) sen traskade jag hemåt (och blev upphookad av Rosa och Moratösen som förtvivlat försökte fånga min uppmärksamhet där jag gick med mp3 på mig. :P) var hemma i en timme, lekte diskHitler och läste en bok innan jag skuttade iväg till Banana där jag hade blivit lovad fika och historen om Varför är Mikkis dum i huvudet? både fika och historien infann sig och jo, det är sant som ryktet går - Mikkis är dum i huvudet. alltså... ååååh. :P efter lite prat bestämde vi oss för att gå på fest på lördag och sen åkte jag till Mölndal och sprang med William Wallace. hade bestämt mig för att sova hos farm&farf, så han följde med dit och fick en kopp te och så pratade vi lite. han gick vid kvart över tolv. vi är urusla på att säga hejdå.

idag har jag hunnit släpa iväg mig till gymmet och äta trevlig lunch med pappa och farf. strax iväg till föräldrarhemmet och kolla igenom mammas gaberob efter något som det engelskt ut. :)

Inga kommentarer: