måndag, oktober 06, 2008

the bright side of life.

21:02

handbollsträning med A-träningsgruppen idag. jag vet inte vad det är med mig! men jag blir typ nervös och vill sätta varje boll och passning rätt och så spänner jag mig och bollar far åt alla håll och kanter. hyfsat bra träning ändå dock, känns gött att vara med "mina riktiga" brudar och inte juniorerna. :) dagen värsta var dock när vi körde kontringsövning på slutet och jag var påväg tillbaka längs med långsidan och Knölas ska passa någon som inte tar passen och jag får den rätt på sidan av huvudet. märker inte av något innan - ena sekunden småjoggar jag och nästa sekund smäller det PANG! en boll utav bara helvete rätt in i huvudet tvärs över örat. det gjorde... ont. >.< men inget farligt tack och lov. satt med ispåse en stund (avd. Kylpåsar hjälper mot allt!) och sen var det lugnt igen.

hemma. trött. hade ingen vattenflaska under träningen så jag har bälgat i mig vatten här hemma som kompensation. nu flyter det omkring lite ris, tonfisk och tomatsås utblandat med en liter vatten i min mage. kluck kluck. ^^

uhh. duscha. så sjukt tråkigt.
sen sova. självtudier imorgon. och tvätta. OJ, jag behöver tvätta.

1 kommentar:

ann|kan sa...

men Johanna.. glömma vattenflaska efter dagens föreläsning? SKÄMMES! ...^^