fredag, september 19, 2008

schemakrock.

07:48

ibland har man själv och den planerade veckan totalt olika uppfattningar om vad man bör göra på de olika dagarna. idag är en sån dag. idag tycker mitt schema att jag ska åka till skolan och lyssna på/göra redovisning mellan 9-15. William Wallace sov här inatt och ligger därmed i min säng och sover nu också (jag menar, meningsfullt för honom att vara vaken bara för att jag är det? not.) och jag tycker att det hade kunnat vara vanlig föreläsningdag så jag hade kunnat strunta i skolan med relativt gott samvete och också ligga kvar i sängen, men icke. hittills har det krävts all självbehärskning jag har för att inte bara fusksjukanmäla mig och hitta på en lögnaktig historia om magsjuka och krypa ner bredvid honom igen.

suck.

1 kommentar:

Gabriella sa...

fuskanmälning! Mys is awsome! Hur ser din helg ut förresten? Kisses löv