onsdag, september 03, 2008

det här blir nog en bra dag. :)

12:35

humörstatus - fortfarande fjantglad, detta en eländig förkylning till trots (undrar vem jag fick den av. :P) och halsen känns som den är full med grus. vaknade till och med kvart i fem av att det gjorde ont att svälja. så yes, jag är på min kur av Echinagard och C-vitamin. det får vara hur mycket placebo det vill, bara det funkar. :)

ansvarfull student --> håller koll på mina bibliotekslån. det mest skumma idag var att jag skulle tydligen lämna tillbaka en kursbok som någon stod i kö på, allright för det, men när jag kollar i bokhyllan så står det tre böcker av den sorten inne. vad hände där? så jag lämnade tillbaka min bok och lånade en annan. samma bok. make sense. :P

idag ska jag träffa min bästaste bästa ven i hela världen, hon kommer på visit över dagen för att bli vaccinerad (för det kan man inte bli i skogen. sjukskötrskorna där är tydligen inte alltför bar på kommunikation. ^^) och hittade tid för mig också. HAPPINESS! inte träffat henne sen hon flyttade. way too long time. strosa runt i stan och sen hem till mig så jag får bjuda på fika. och kramas. OJ vad jag ska krama henne.

1 kommentar:

Julia sa...

tack vennen för igår, jag hade det bra.. det är bara åt helvete synd att vi inte kan ses oftare, det gör ont i mig .. pussi!