söndag, augusti 24, 2008

post Midnattsloppet.

12:44

igårnatt sprang jag Midnattsloppet med mina adepter, mor, Bus och hennes tyska vän. och typ 19.000 andra. masspsykos, totalt. både Banana och jag sprang och fånlog konstant i 10 km. :) trist nog kände jag mig friskare än vad jag egentligen var, men det gick helt okej ändå. tack och lov mår jag inte dåligt idag.

inlindat i ett stort fluffigt täcke har jag sovit natten igenom hos Banana. morgonen förde med sig brödpromenad till Ica och en stillsam frukost.
belåten. jag är truly belåten. idag är en rofylld dag. jag har inga stressande måsten som hänger över mig, bara en inbokad fika. jag ska strosa i affärer innan och hämta min cykel hos farmor och farfar. funderat lite över att laga lite matlådor till veckan, men efter en kik i frysen gav jag upp den tanken - finns ingen plats. :P

jag måste bara utgjuta mig över hur stolt och glad jag är över Banana och Bror. från scratch till att springa en mil under en timme på tre månader - de har varit så duktiga. gått, sprungit, kämpat och tagit eget ansvar. och det som känns bäst är att de hade roligt igår (även om båda två var missnöjda med sin tid. :P).

Inga kommentarer: