fredag, mars 07, 2008

crystal ball.

15:04

jaaaa!
äntligen färdig med den spytråkiga litteraturseminarieuppgiften som jag skjutit på sen jag fick den. den hade inte varit hälften så tråkig om det inte hade varit för att det var en diskussionsuppgift och jag hade vem att att diskutera med? mig själv. "Hmm, håller jag med mig själv i den här frågan? Ja. Jaha. Slut."

men nuså. hah. färdigskiven, ivägsänt via mail och inlämnad. jag haft bra sällskap hela dagen och ätit chokladkaka, chokladmuffins och kanelbulle. jippie yay. :D nu ska jag ta och packa ihop mig och se om väskan jag tittat ut finns på Stadium. i så fall får den följa med mig hem. :) sen ska jag ta en stillsam liten löptur och sen bege mig in i gymmet. inga tung träning för benen idag, nejnej. frääääscha ben till på söndag. träna och sen äta pasta. mumma. :)

Inga kommentarer: