måndag, februari 04, 2008

jag sjunger för mig själv.

08:44

jahaja, då var det ny vecka och måndag och allt på en gång. idag har jag tenta i idrottshistoria som jag knappt bryr mig om, men det gör ingenting ändå. jag har pluggat igårkväll och imorse, har ett mycket övergripande hum och vill mest att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag slipper tänka på den mer. men ett helt annat "slippa tänka på" än det var inför fysiologitentan.


nåja.

skolan hela vägen till 16 idag, får se hur vaken jag är vid det laget. längtar till ikväll och spinning med handbollsgänget, det ska bli roligt. jag brukar inte uppskatta spinning i vanliga fall, jag kommer ju ingenstans! men det är alltid bättre med sällskap.

jag ska skölja igenom håret så jag ser respektabel ut och få på mig lite kläder innan jag tar mej härifrån. jag och Winnerbäck sjunger om "Höst på min planet" och igår var det vår för första gången för mig.

Inga kommentarer: