onsdag, januari 16, 2008

mitt i veckan som går rasande fort.

12:09

onsdag idag alltså. dagarna går alltid på tok för fort när man egentligen skulle behöva tiden gånger 3. jag har hittills tagt mig igenom muskler, cirkulation och nervsystemet. för tillfället är jag inne på njurfysiologi och när jag åker någonstans med buss/tåg/spårvagn så läser jag om endokrinologi. jag skulle få panik om jag bara hade kunnat slappna av tillräckligt för att inse att jag borde få panik, men som det är nu så har jag inte tid med det. jag skrattar lite lätt hysteriska skratt ibland, men då pillar Banana mig i håret tills hon ser att jag har lugnat ner mig. bra med vänner som det vad man ska göra vid rätt tillfälle :)

helt okej träning igår, fortfarande den grymma flowkänslan kvar i kroppen sen löppasset i måndags. det blir nog ingen träning idag, ingen riktig tid för det, men jag ta igen det på lördag tänkte jag. lätt gympass på fredag och löp&gym på lördag, det är i alla fall min ambition. knäet gjorde ont under uppvärmningen igår, men det är inte så konstigt, länge sen jag sprang 6,7 km på asfalt sen det började krångla. känns inget idag dock. :)


jag fick sms av Bus igår. som jag längtar efter henne. <3
jag vidhåller min önskan att det vips! ska bli fredag eftermiddag, ungefär klockan tre. då kommer jag kunna slappna av och njuta av min helg. jag ser fram emot den, den kommer bli jättebra. inflyttningsfest, utgång och pirr i magen. bra mix. :)

Inga kommentarer: