söndag, december 16, 2007

julfest i mitt hjärta. :)

22:02

igår blev trots utebliven transfer och ickaspelad match för mig en väldigt bra dag, för julfesten hemma hos Mikkis blev den bästa festen jag någonsin varit på och jag hade vrålkul och träffade massa nytt bra folk (som visserligen inte var helt rumsrena, men jag var förvarnad och det gjorde inte så mycket ändå. :)), vann 100 spänn på ett vad och blev gränslöst beundrad hela kvällen. folket kom mestadel från Karlskrona och mest frekventa uttrycket under kvällen blev nog "Jevla karljevel!" och hahaha^^. klockan ca 04:00 fick jag skäll för att jag inte skött min piercing, samt tvättning och massa förmaningar och jag kände mig som en skamsen liten flicka på 8 år, mest för att det stämde, jag har inte skött den ordentligt. nu har jag tvättat ordentligt och bytt tillbaka till läksmycket. :)


åh, jag har mått så bra idag va. :)
trött som jagvetintevad och osocial som få (jag använde det mesta av min sociala förmåga mellan 12-->05 imorse) pga. endast fem timmars sömn, men vad gör det? :)


men nu ska jag sova. :)
natti. <3

Inga kommentarer: