onsdag, november 28, 2007

ner och upp.

23:44

min kväll eskalerade i ganska rask takt neråt efter 22-tiden, och jag ville inte gå och lägga mig för då skulle jag bara ligga och böla. alltså började jag städa köket (jag vet. det är lite freaky att välja att städa köket av alla saker när man är deppig, men jag behövde något att göra.) och började gråta och höll på med det ett bra tag. när mamma, pappa och lillebror kom hem stod jag och städade spisen och när de frågade hur det var mumlade jag: "Jävla skitkväll..." och sen kom pappa och kramade mig. sen lillebror. och sen mamma. och jag grät som en vattenkran, fast nu känns det bättre. något som behövde komma ut antar jag. (och så misstänker jag PMS och diverse hormonstormar och då blir det såhär.)


nåja. slutsatsen blir att jag inte alls gick och la mig i tid som jag tänkte, men jag mår mycket bättre nu. lillebror tipsade mig om en sida som jag suttit och skrattat åt. Hehe^^


vet ni? det finns människor som man tror att man vet hur bra de är, men som faktiskt visar sig vara minst tio gånger bättre. de som tror på en i alla väder, som gör att man orkar lite till.

Inga kommentarer: