fredag, november 30, 2007

full rulle.

23:55

gud i himmelen. min fredag igår var lite fullsmockad. upp vid sju, klä på sig och allmänt fixade på morgonen och sen till skolan. efter skolan till farmor&farfar, där jag hann äta mat, följa med farfar ner till Ica Maxi coh hämta Ellospaket och skaffade mig grymt magknip hela resterande delen av kvällen genom att dricka min andra kopp kaffe för dagen innan jag drog till bussen och åkte till Ale. i Ale hjälpte jag Hälsopedagogen och Dietisten att fixa inför matlagningskvällen. vi var vråltrötta alla tre när klockan var sex, men kvällen avlöpte väldigt smidigt och jag hade jätteroligt och allt var toppen. min VFU har varit mycket bättre än jag väntat mig. :)

jag kom hem halv tolv efter att ha åkt buss från Ale till Göteborg och sne tåg hem. helt slut i kroppen, tyvärr ville inte knoppen slappna av --> jag låg vaken till klockan var ett. efter alladeles för lite sömn för min del steg jag upp igen för att gå till skolan. stod i duschen på morgonen och tänkte: "Neeeej jag vill inte!" men masade mig till skolan ändå. efter skolan jagade jag halva stan efter jakt på en svart, oversized vanliga jävla t-shirt. till slut gav jag upp och gick on och köpte en XL svart t-shirt på herravdelningen på HM. jag ska sy till den imorgon så den blir som jag vill. om inte de kläder man vill ha tillverkas, så gör man de själv. :)
sen åkte jag hem, var hemma i en halvtimme, bytte kläder och sprang omkring och var allmänt stressad innan jag åkte till Willys och jobbade till nio. på mina raster ringde jag till F98:ornas föräldrar för att kolla att alla visste var/när vi skulle samlas. yes, det är 6 tjejer som kommer imorgon. yay, en avbytare. :D

när jag kom hem efter jobbet (dvs. nu) har mamma&pappa lite glöggfest med gamla arbetskompisar som jag också känner och tycker om. jag är mätt och helt jävla slut. imorgon fyller pappa år, jag har matcher med mina F98:or och på kvällen är det ytterligare fest hos Banana. jag tror jag kommer ägna söndagen åt att ligga i fosterställning på mitt rum och sova alternativt be någon komma med mat till mig.

späckat schema. jaja, så kan det bli ibland. :)
nu ska jag försöka få lite sömn inför imorgon.

Inga kommentarer: