lördag, oktober 20, 2007

gonna spread a rumour, that I lost my mind.

15:48

jag har en klok mamma. när jag har ångest över något så frågar hon först vad det är, sen tycker hon lagom synd om mig och sen säger hon åt mig att göra något åt det. saker som jag inser någonstans i bakhuvudet att jag borde göra, ju fortare desto bättre, men jag undviker det gärna. då är det bra med någon som sparkar en i rumpan.

mina flickor (det känns verkigen som mina flickor nu, F98:orna. inget skingrar tankar som ett busigt gäng med 9-åringar. ) på träningen idag, och de är jätteduktiga. det är roligt, och går bra mycket bättre när det är jag och Amelie och inte bara jag. de springer runt och fnittrar och är glada och gör så gott de kan och nästan alla vill vara målvakt. nästa vecka är det första matcherna med dem. det kommer bli super. :)

jag har haft mitt bästa ragg, sömntutan Louice i min säng sen klockan elva. sweetheart. <3 kvällen ska jag spendera med att laga&äta god mat och titta på film. det kommer bli jättebra, jag längtar big time.

Inga kommentarer: