torsdag, september 13, 2007

Natteskapader.

12:24

min igårdag och kväll blev helt toppen med Louice hemma hos mig på dage och vi lagade mat och pratade massor. på kvällen åkte vi in till Göteborg och bytte först Louice medusapiercing och sen åkte vi till Haga och fikade. Efter åtta gick vi till 7-11 för mera kaffe och sen mötte en Elias upp oss och efter en snabbvisit i hans lägenhet gick vi ut. kom tillbaka någongång vid halv två-tiden ungefär och runt kvart över två hade vi fått fram madrass och däckade ihop. natten kunde dock ha blivit bättre, jag var klarvaken, madrassen var på tok för tunn och så lite ytterligare komponenter som gjorde att sömnen vägrade infinna sig. (som faktiskt inte hade något med alkoholkonsumtion att göra, eftersom det mesta jag druckit sen Valborg i alkoholväg är ett halv glas öl förra fredagen.) nåja, klockan tio över fyra gick jag upp för att uppsöka damrummet, gick och la mig igen och efter en kvart insåg jag att: "Men neeeej vad jobbigt." klädde helt sonika jättetyst på mig och sneakade ut ur lägenheten, ner med hissen och klapprade mig i (upptäckte jag då) illasittande ballerinaskor hela vägen till Centralen och tog det första tåget hem till min egen säng.

jag har blåsor på vänster häl efter promenaden från Masthugget med de illasittande skorna imorse, fortfarande äckelont i halsen och är vrålsugen på att ta en löprunda i det underbara vädret. känner mig dessutom ovanligt sällskapssjuk och det är bara jag hemma. oh well. jag ska ägna mig på "theory of planned behaviour" nu ett tag framöver.

Inga kommentarer: