torsdag, augusti 02, 2007

nu har jag lagt ut typ 700 spänn på det här jävla örat.

14:42

nu har jag varit iväg till vårdcentralen och fått massa gegga utsuget från örat, för andra gången på mindre än en vecka. jag låg med telefonen i handen imorse och ringde på pricken sju när telefonslussen öppnade, men det var upptaget. sen ringde jag runt 2 gånger i minuten tills jag faktiskt kom fram, fick leta mig genom en knappvalsmeny och slutligen meddelande en metallisk röst att de skulle ringa upp mig igen runt tjugo i nio. trött kurade jag ihop mig och somnade på stört. när jag blev ringd och väckt halv nio igen fick jag till min förvåning en tid redan idag. wow? inte för att jag blev särskilt ledsen för det.

så. jag har varit och fått gegga utsugen ur örat - det är banne mig ingen trevlig upplevelse, men nu hör jag saker och ting igen - och fått annan medicin utskriven också. inflammationen hade inte lagt sig, fy sjutton vad trött jag är på det. nåja. Locacorten utskrivet och inhandlat, mer cortison. nu jävlar, era små eländesbakterier i mitt öra. nu ska ni dööö.

Inga kommentarer: