fredag, juli 20, 2007

överjävliga dag.

15:34

det är fascinerande hur bra man/jag är på att glömma obehagliga upplevelser. jag hade glömt bort hur för överjävligt det faktiskt är att ha öroninflammation. hela dagen har varit ett helvete, kort och gott. jag har förmodligen sett ut lite som jag höll på att föda barn, eftersom jag med jämna mellanrum andades några djupa andetag och blundade hårt för att försöka hålla smärtan borta. det gick inte så bra tyvärr. första kvartsrasten satt jag och hyperventilerade så smått och försökte låta bli att gråta. fy fan. fyyy faa-aan.

min planerade träning är inställd tills vidare och min fredag är helt tom. jag ska upp till Ica och handla lite, och så vägen förbi Apoteket.

jag vill att mamma eller pappa ska vara hemma, jag vill ha någon att ligga i knäet på som kramar mig och förstår och stryker mig över håret och säger och lovar att allt blir bra snart. (jag struntar i om det stämmer eller inte, jag behöver höra det.)

Inga kommentarer: