onsdag, juli 25, 2007

om att missa ganska uppenbara saker (jag bor ju i mig själv.)

13:10

vart iväg och hoppat spänst och tränat gym. mkt bra bänkpress, la på lite kilo på utfallen och klart godkänd benböj. komplexövninarna tycks på något konstigt sätt aldrig bli lättare, men jag tycker om dem ändå. min mage dog på slutet när jag körde mage&rygg. hade lite svårt med koncentrationen i mångsteg och enbenshoppen, men grodhoppen gick över förväntan bra. :)

innan jag började träna var jag inne i omklädningsrummet och bytte om, och när jag hade dragit på mig tightsen vände jag mig om och tittade på mig själv i spegeln. sen blinkade jag mycket förvånat, tittade igen och tänkte förvirrat: "När började jag se ut såhär?" alltså - jag är ju vältränad. och min mage är typ... platt nuförtiden. jag kan till och med se musklerna. jag har missat när det hände, hur gick det till? jag är fortfarande förvånad.

nu ska jag duscha, äta lunch och slösa lite tid innan jag ska iväg till jobbet.

Inga kommentarer: