måndag, juli 02, 2007

no importa la distancia.

12:24

tidningsutdelandet gick mycket bättre idag, jag hade vissa minnen om hur jag skulle gå och kom inte alls lika vilse som jag gjorde i söndags. nu har jag dessutom skrivit hur jag ska gå á la vänster-höger-vänster-principen, så jag hittar alltid. :) och trots att tidningarna anlände sent,så var jag ändå klar över en halvtimme snabbare än i söndags. yay. :) det känns lite bebisaktigt att gå och lägga sig klockan tio på kvällarna, men hey, jag ska spela cup hela nästa vecka och behöver vara utvilad. och dessutom gillar jag att sova.^^

sitter och lyssnar på Disneymusik på spanska jag fick av Jenny hace años. hur bra som helst. :) egentligen är det tokigt hur myket tycka-om det kan finnas i samma kropp. det känns som det borde ta stopp någon gång, eller bli mindre, eller åtminstone svalna. men icke. igår satt jag vid Lisebergs stora scen med Julia till vänster, Jesper, Jenny och stor bror till höger och hörde Carl-Einar Häckner prata om första kärleken och ta någons mössa på rasten i skolan bara för att kunna ta chansen att få kramas när man lämnade tillbaka den och vi skrattade och jag var omgiven med människor som tycker om mig, och som jag tycker om och älskar mer än jag kan uttrycka mig. värsta gruppkramen och pussar på alla innan stor bror och jag gick till tåget. hemma fick jag oväntat samtal från Louice och vi ska ses på torsdag och gå på Häckner och jag blir lycklig baraav att tänka på det. ni är så bra, ni förstår inte hur bra ni är.

1 kommentar:

Louice sa...

Hihi ^^ Jag är med pirrig och längtansfull! Och dududu... jag gillar dig! ^^